tirsdag 16. mars 2010

Heisan hoppsan






Velkommen til min blogg,


jeg er ny på blogging så alle nyttige tips om forandringer på sidene eller hva det måtte være, blir tatt godt i mot:)))


Her på bloggen vises det "nesten" alt jeg bedriver tiden med,


interiør i Shabby Chic stil, abstrakt kunst, håndarbeid,


selvsnekring av små møbler og resturering av div møbler:)))
Du kan klikke deg inn på SIDENE på venstre side av bloggen for å se noe av det som er
malt,
snikret,
resturert & div håndarbeid.
Det som er laget av tre er gjenbruk , det er så mye du kan lage av det andre synes
er søppel eller brensel!:)
Akkurat nå har jeg fått tak i ett høyskap i furu, og noen veldig gamle stoler(krakker) som
vi skal resturere.
Disse kommer til å bli utrolig lekre, og gleder meg til å legge bilder ut på bloggen:)))

1 kommentar:

  1. din første kommentar,kommer fra meg ;) fine hyllen din med den fine hesten ;)

    SvarSlett